👉 Dołącz do nas i dowiedz się:

  • jak skutecznie zbierać darowizny podczas zakupów online?

  • jak skutecznie komunikować się ze wsparciem?

  • dlaczego warto działać już teraz przed Black Week?


Zapisz się na bezpłatny webinar:

Ile potrafimy wydać na Black Week? Ile może zyskać Twoja organizacja?
30 października 2024 07:00

Przełom listopada i grudnia to od kilku lat gorący, promocyjny, zakupowy czas - zarówno w Polsce, jak i na świecie. Atrakcyjne rabaty sprawiają, że konsumenci chętniej wydają pieniądze - kupując rzeczy przydatne na co dzień, drobne przyjemności czy prezenty świąteczne. Black Week - bo to o nim mowa - to także szansa dla organizacji pozarządowych zarejestrowanych w serwisie FaniMani.pl na zwiększenie ilości i wartości darowizn. Czekając na okazje w ulubionych sklepach, często w tym okresie dokonujemy skumulowanych zakupów, wydając więcej pieniędzy, a to z kolei - dzięki aktywacji darowizny od zakupów online może przełożyć się na wsparcie wybranej organizacji.


Fundacja Serce Dziecka w tym jednym tygodniu w roku zbiera naprawdę spore kwoty i w tym webinarze podzieli się swoimi sposobami. Marta Bąkowska-Pyza jako koordynator ds. fundraisingu opowie o tym, gdzie leży sekret dobrej komunikacji ze Wspierającymi i Darczyńcami i podpowie, jak ich motywować do wspierania organizacji przy okazji zakupów online. Marta podzieli się swoim 20-letnim doświadczeniu w pracy dla NGO.


Zapisz się na webinar organizowany przez Fundację FaniMani i dowiedz się:

  • jakie są dobre praktyki, pozwalające na zebranie pieniędzy z darowizn od zakupów online,

  • jak skutecznie komunikować się z osobami wspierającymi Twoją organizację,

  • dlaczego warto zintensyfikować działania jeszcze przed Black Week.


Kiedy? 30 października (środa)

O której? 12:00

Gdzie? Online


To tylko godzina Twojego czasu, a spora dawka wskazówek, inspiracji i motywacji, którą możesz przełożyć na większe darowizny od zakupów online.

Koordynator ds. fundraisingu w Fundacji Serce Dziecka, od ponad 20 lat pracuje dla organizacji pozarządowych. Specjalizuje się w zarządzaniu projektami, tworzeniu kampanii fundraisingowo-marketingowych, wdrażaniu nowych narzędzi do pozyskiwania funduszy. Cechuje ją twórcze podejście do każdego tematu, dzięki czemu przełamuje utarte schematy i prowadzi do nowych rozwiązań. W pracy łączy misję i pasję.

Marta Bąkowska-Pyza

Więcej wydarzeń online