Prowadzisz UEPiK, ale nie masz przekonania, że robisz to prawidłowo? Chcesz nauczyć się jak korzystać z tego narzędzia? Poznaj praktyczne wskazówki dla wypełnienia obowiązków związanych z UEPiK.

Zapisz się na bezpłatny webinar:

Uproszczona ewidencja przychodów i kosztów - jak robić to dobrze
15 maja 2024 06:00

Prowadzenie uproszczonej ewidencji przychodów i kosztów (UEPiK) sprawia Ci trudność? Wiele osób, które mają taki obowiązek, mierzy się z wyzwaniami, jakie niesie za sobą prawidłowe dokumentowanie przychodów i kosztów. Aby pomóc Ci uporządkować Twoje obowiązki i udoskonalić proces ewidencyjny, zapisz się na bezpłatny webinar, który odbędzie się 15 maja o godzinie 12:00.


Podczas tego spotkania online Marta Siatkowska, doświadczona managerka ds. finansów i administracji w Fundacji FaniMani, podzieli się swoimi praktycznymi doświadczeniami. Marta zajmuje się prowadzeniem spraw administracyjnych i finansowych od 2014 roku, sporządza wnioski o dotacje oraz rozliczenia dla organizacji pożytku publicznego (OPP). Bazując na swoim doświadczeniu i licznych ewidencjach, które prowadzi w codziennej pracy, Marta wypracowała zestaw dobrych praktyk, którymi chętnie się podzieli. Te wskazówki sprawią, że prowadzenie UEPiK stanie się dla Ciebie prostsze i mniej stresujące.


Podczas webinaru poruszymy takie tematy jak:

🔹kluczowe zasady prowadzenia uproszczonej ewidencji, czyli o czym należy pamiętać,

🔹prawidłowe wypełnienie pliku zestawienie przychodów i kosztów (ZPiK), czyli co i gdzie wpisywać,

🔹praktyczne porady dotyczące zarządzania pozostałą dokumentacją dla UEPiK (przepływy finansowe, karta przychodów pracownika, wykaz środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych).


Marta udowodni, że odpowiednie podejście może znacząco ułatwić codzienne obowiązki związane z UEPiK.


Zapisz się i skorzystaj z dobrych praktyk. Webinar jest całkowicie bezpłatny, wystarczy się zapisać! Nie przegap okazji do zdobycia wiedzy z pierwszej ręki od eksperta w dziedzinie finansów i administracji.


Manager ds. finansów i administracji, w Fundacji FaniMani od 2014 roku gdzie zajmuje się m.in finansami, administracją, pisaniem wniosków o dotacje oraz rozliczeniami związanymi z posiadaniem statusu OPP. Mama dwójki dzieci, aktywny gracz w badmintona. Kolekcjonerka pięknych widoków i miłych wrażeń.

Marta Siatkowska

Manager ds. finansów i administracji, w Fundacji FaniManii

Więcej wydarzeń online